Obrazec za vpis na listo interesentov za nakup numizmatičnih vrednosti z naslova dodatnega kovanja
Formulaire d'inscription des intéréssés pour l'achats de pièces numismatique pour une frappe complémentaire
Priimek in ime: Prénom et Nom
Naslov: Adresse permanente
Rojstni datum in kraj: Date et lieu de naissance:
Številka osebnega dokumenta: N° de carte d'identité
Davčna številka: N° fiscal:
Elektronski naslov: Adresse e-mail
Telefonska številka: Numéro du téléphone:
Zainteresiran/a sem za nakup zbirateljskih kovancev, ki bodo dokovani : Je suis intéressé par l'achat
de pièces de monnaies qui seront frappées
1. Zlatnik Predsedovanje EU - dokovanje La pièce en or La présidence de l'UE (frappe complement)
2. Srebrnik Predsedovanje EU - dokovanje La pièce en argent- La présidence de l'UE (frappe complement)
3. Spominski kovanec 3 EUR Predsedovanje EU - dokovanje - La pièce de souvenir 3 € - la présidence de l'UE (frappe complement)
4. Zlatnik Valentin Vodnik - dokovanje -Pièce en Or ValentinVodnik (frappe complement)
5. Srebrnik Valentin Vodnik - dokovanje - Pièce en argent Valentin Vodnik (frappe complement)
Kovanec bom prevzela v enoti Deželne banke Slovenije d. d. na lokaciji:
Les pièce je prendrai dans la succursale de Dezelna banka de Slovénie a l'adresse suivante:
Da bi zadostili čim širšemu krogu interesentov, je količina omejena na 1 (en) kos posamezne vrste zbirateljskih kovancev.
Pour qu'on puisse servirle plus grand nombre d'intéressés, la quantité commandéeest limité que pour une pièce seulement de chaque descriptif
V primeru manjšega povpraševanja vas bomo naknadno obvestili o možnosti dodatnega nakupa.
Au cas de faible demande de préinscription nous nous réservons le droit de vous proposer une quantité plus importante
Deželna banka Slovenije d. d. me bo uvrstila na listo interesentov v okviru razpoložljivih količin.
Deželna banka Slovenije d. d. , me placera sur la liste d'inscription dans lecadre des quantités disponibles.
Kraj in datum: Date et Lieu: Podpis: Signature